عقد

20 طرح ناخن عقد 2024 / طرح های مختلف + نکات مهم

مراسم عقد برای هر فردی اهمیت بسیار زیادی دارد و او باید خود را به طور کامل برای این مراسم مهم زندگی اش آماده کند. عروس خانم ها در مراسم عقد و عروسی بیش از همیشه در معرض توجه و دید افراد قرار می گیرند. به همین دلیل آنها باید به ظاهر خود رسیدگی کنند و به بهترین حالت ممکن در مراسم عقدشان حاضر شوند. یکی از کارهای مهمی که عروس خانم ها باید برای مراسم عقد به آن توجه کنند، طرح های مختلف برای ناخن است. در حال حاضر آنها می توانند بر اساس سلیقه خود، یک طرح ناخن عقد انتخاب کرده و به سراغ ناخن کارهای حرفه ای بروند تا این طرح را برای آنها در بیاورند.

اگر مراسم عقد شما هم نزدیک است و نمی دانید که باید از چه طرحی برای مدل ناخن عقد محضری خود استفاده کنید، فقط به مدل های قدیمی بسنده نکنید و بهترین و جدیدترین مدل های ناخن عروس شیک را در اینترنت بیابید. ما در این مقاله، برخی از جذاب ترین و زیباترین مدل ناخن نامزدی جدید یا برای مراسم عقد را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آنها می توانید استایل عروسی خود را در مراسم عقدتان کامل کنید.

مدل های مختلف طرح ناخن عقد

مدل های مختلف طرح ناخن عقد

اگر نگاهی به عکس های موجود در این مقاله بیندازید، متوجه می شوید که مدل ناخن برای عروسی دخترانه تا چه حد تنوع دارد. حتی می توانید انواع مدل ناخن عروس جدید اینستاگرام را هم نگاه کنید و در رسانه های اجتماعی، یک طرح ناخن زیبا برای مراسم عقد خود انتخاب نمایید. در ادامه، چند نمونه از طرح های بسیار زیبا و به روز برای ناخن در مراسم عقد را در اختیار شما قرار داده ایم.

1. طرح ناخن عروس داماد 

یکی از ایده های فوق العاده متفاوت و جذاب برای انتخاب طرح ناخن عقد و سایر مراسم های این چنینی، استفاده از طرح ناخن عروس داماد است. به این منظور، ناخن کار می تواند روی یکی از ناخن های شما طرح عروس و داماد را در بیاورد که با انجام این کار، نشان دهنده نوع مراسم مورد نظر باشد. البته برای ایجاد چنین طرحی، ناخن کار باید در این زمینه حرفه ای باشد.

طرح ناخن عروس داماد 

2. طرح ناخن عروس شیک

اگر به دنبال یک طرح ناخن عروس شیک و جذاب می گردید، باید به شما پیشنهاد کنیم که تا حد ممکن مدل های ناخن ساده تر را انتخاب کنید؛ زیرا سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد و حتی اگر ۱۰ سال هم از مراسم عقد شما بگذرد و به عکس های آن روز نگاه کنید، به هیچ عنوان از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

طرح ناخن عروس شیک

3. مدل ناخن عروس جدید سفید

رنگ سفید، جذاب ترین و زیباترین رنگ برای عروس خانم ها است که می تواند جذابیت بسیار زیادی به دست های شما نیز بدهد. به همین دلیل شما می توانید از مدل ناخن عروس جدید سفید استفاده کنید که با رنگ لباس عقد شما که غالباً سفید است، هماهنگی داشته باشد. البته اگر نمی خواهید که طرح ناخن شما کاملاً به رنگ سفید باشد، می توانید رنگ های نزدیک به سفید، مانند شیری یا صورتی خیلی کمرنگ را انتخاب کنید.

مدل ناخن عروس جدید سفید

4. ناخن عروس قرمز

اگرچه رنگ سفید می تواند یک گزینه خیلی مناسب برای طرح ناخن عقد باشد، اما به هیچ عنوان نمی توان از رنگ قرمز چشم پوشی کرد. رنگ قرمز برای همه افراد و به خصوص عروس خانم ها فوق العاده جذاب و خاص است و استایل عروس خانم را فوق العاده شاداب می کند. شما می توانید بر اساس رنگ ناخن عروس قرمز که انتخاب کرده اید، دسته گل خود را نیز به همین رنگ انتخاب نمایید تا هماهنگی بیشتری با استایل عقدی شما داشته باشد.

 ناخن عروس قرمز

 ناخن عروس رنگ قرمز

5. مدل ناخن برای عروسی دخترانه

در مراسم عقد، عروس خانم به تازگی متاهل می شود و قبل از آن، یک دختر مجرد بوده است. به همین دلیل بیشتر عروس خانم ها ترجیح می دهند که برای مراسم عقد خود، از یک مدل ناخن برای عروسی دخترانه استفاده کنند که استایل آنها را بیش از اندازه بزرگ نشان ندهد. برای انجام این کار، تا حد ممکن از طرح های ساده تر و حتی کوتاه تر استفاده کنید. مثلاً اگر ناخن نسبتاً کوتاه تری داشته باشید و از طرح های سفید، گلبهی کمرنگ یا قرمز استفاده کنید، می توانید این استایل را در خود به وجود بیاورید.

مدل ناخن برای عروسی دخترانه

6. فرنچ برای طرح ناخن عقد

ممکن است برخی از عروس خانم ها علاقه چندانی به کاشت و طراحی های دیگر ناخن عقد نداشته باشند. در این شرایط، آنها می توانند از فرنچ ناخن استفاده کنند. فرنچ برای فصل تابستان و بهار، یک گزینه فوق العاده عالی است و استایل شما را بهاری نشان می دهد. در این قسمت، چند مدل فرنچ ناخن برای طرح ناخن عقد برای عروس خانم را به شما نشان داده ایم.

فرنچ برای طرح ناخن عقد

نکات مهم برای انتخاب طرح ناخن عقد

اگر در آینده نزدیک مراسم عقد شماست و به دنبال یک طرح ناخن عقد زیبا و منحصر به فرد می گردید، لازم است به نکات متعددی توجه کنید. فراموش نکنید که طرح ناخن به تنهایی نمی تواند باعث جذابیت شما شود و برای داشتن یک استایل زیبا و منحصر به فرد در مراسم عقد خود، باید حتما به نکات زیر نیز دقت کافی کنید.

نکات مهم برای انتخاب طرح ناخن عقد
  • ناخن شما باید کاملاً صاف و بدون هیچ گونه خط و خشی باشد تا فوق العاده زیبا به نظر برسد.
  • برای انتخاب رنگ طرح ناخن، حتماً به تناژ پوست خود نیز توجه داشته باشید و رنگی را انتخاب کنید که با دست شما هماهنگ باشد
  • سعی کنید تا حد ممکن برای طرح ناخن عقد خود از رنگ های درخشان و مرطوب استفاده کنید.
  • بهتر است روی طرح ناخن شما لکه یا کثیفی وجود نداشته باشد و کاملاً تمیز طراحی شده باشد.
  • در کنار همه این موارد، رعایت مراقبت ها و نظافت ناخن نیز باعث زیبایی بیشتر آن می شود. از آنجا که بیشتر عروس خانم ها حداقل یک تا دو روز قبل از مراسم عقد ناخن خود را آماده می کنند، باید در این بازه زمانی مراقب ناخن های خود باشند تا آسیب به آنها وارد نشود.
جدیدترین طرح ناخن عقد

سخن پایانی

در این مطلب چند نمونه از جدیدترین و زیباترین طرح ناخن عقد را شناختید و متوجه شدید که کدام طرح و رنگ ناخن برای مراسم عقد مناسب تر است. اگرچه این طرح ها در حال حاضر طرفداران خیلی زیادی دارند، اما باز هم همه چیز به سلیقه خود شما وابسته است.

به همین دلیل برای انتخاب طرح ناخن بهتر است بعد از نگاه کردن چند مدل ناخن نامزدی جدید و به روز، با توجه به سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. به نظر شما زیباترین مدل ناخن عقد محضری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ شما می توانید تجربیات خود را در این باره را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا