عروسی

12 ایده جذاب برای ورود عروس و داماد به تالار

یکی از مهم ترین قسمت هایی که در عروسی وجود دارد، لحظه ورود عروس و داماد به تالار است. این امر یکی از منحصر به فرد ترین، بی نظیرترین و پر هیجان ترین اتفاقاتی است که هر دختر و پسری تجربه می کند؛ به همین دلیل برای آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می خواهند که لحظه ورودشان، به بهترین نحو ممکن ثبت شود. البته علاوه بر حس خوبی که هر عروس و دامادی در لحظه ورود دارند، استرس و نگرانیشان نیز بسیار بالا است و همین امر می تواند موجب شود که لحظه ورود خوبی نداشته باشند.

در این لحظه، اغلب مهمان ها جلوی درب ورودی تالار هستند و می خواهند این زوج خوشبخت و زیبا را در کنار یکدیگر مشاهده کنند که وارد تالار می شوند. اگر شما یک ورود لاکچری به تالار داشته باشید، می توانید آنها را هیجان زده کنید. ایده های مختلفی برای لحظه ورود عروس و داماد به تالار وجود دارند.

پیشنهاد می کنیم که از جدیدترین ورودی عروس و داماد به تالار استفاده کنید؛ در این صورت نه تنها جشن خیلی خاصی خواهید داشت، بلکه لحظه ورودتان را برای همیشه در ذهن مهمان هایتان ثبت خواهید کرد. اگر شما هم می خواهید بدانید که ورود لاکچری عروس و داماد به تالار چگونه است، تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

بهترین ایده ها برای لحظه ورود عروس و داماد به تالار

همان طور که پیش از این بیان کردیم، ایده برای ورود عروس و داماد به مکان عروسی زیاد است. اما برخی از آنها نسبت به بقیه، از جذابیت بیشتر و خاص تری برخوردار هستند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که در ادامه، بهترین ایده لحظه ورود عروس و داماد به تالار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با ایده گرفتن از آنها، یک ورود خوب و متفاوت به تالار داشته باشید.

ایده برای ورود عروس و داماد به تالار

1. ورود عروس و داماد از میان شمع

یکی از شاعرانه ترین ایده ها برای ورود عروس و داماد به تالار که محبوبیت بسیاری زیادی دارد، ورود عروس و داماد از میان شمع ها است. شما می توانید یا شمع ها را روشن کرده و در اطراف بگذارید و سپس از میان آنها عروبر کنید و یا شمع های بزرگ تری را تهیه کرده و آنها را به دست مهمان هایتان بدهید و سپس از میان مهمان هایی که شمع در دستشان است، بگذرید. این کار موجب می شود که فیلم عروسی شما بسیار جذاب و عاشقانه شود. در این شرایط، شما می توانید اندازه شمع ها را متفاوت در نظر بگیرید.

2. ورود عروس و داماد از میان روبان

یکی دیگر از جدیدترین و بهترین ایده هایی که می توانید برای ورود خود به تالار اجرا کنید، گذشتن از میان روبان های رنگی است. اگرچه این ایده هزینه زیادی ندارد، اما بسیار جذاب است. شما باید تکه های رنگی روبان را برش بزنید و یک مسیر برای ورود خود درست کنید. بهتر است که روبان ها را به اندازه های مختلفی برش بزنید و همین طور از تمامی رنگ ها استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید روبان ها را به دست مهمان ها نیز بدهید. به صورت کلی، مهمان ها می توانند کمک زیادی به شما برای داشتن یک ورود فوق العاده کنند.

3. ورود عروس و داماد از میان ساقدوش ها

وجود ساقدوش ها نه تنها ورود شما، بلکه عروسی تان را بسیار جذاب می کند. پس اگر شرایطش را دارید، حتما از دوستانتان بخواهید که به عنوان ساقدوش در مراسم عروسی تان حاضر شوند. در این ایده ساقدوش های عروس باید در یک سمت بایستند و ساقدوش های داماد هم در سمت دیگر.

ورود عروس و داماد از میان ساقدوش ها

می توانید یک وسیله مانند گل و یا چیز مشابه دیگری را به دست آنها بدهید تا دست هایشان خالی نباشد. مثلا بسیاری از افرادی که این ایده را برای ورود عروس و داماد به تالار انتحاب می کنند، گل های پرپر شده را به دست ساقدوش ها می دهند تا آنها را بر روی سر عروس و داماد بریزند.

4. ورود عروس و داماد از میان فشفشه های روشن

یکی از جذاب ترین ایده ها برای ورود عروس و داماد به تالار که جذابیت زیادی دارد، رد شدن از میان فشفشه های روشن است. از آنجا که فشفشه های روشن زیبایی منحصر به فرد خود را دارند، می توانند باعث شوند که شما یک ورود فوق العاده عالی به تالار داشته باشید.

البته ممکن است که این کار کمی خطرناک باشد و موجب سوختن لباس شما و همسرتان شود. اما اگر این فشفشه ها را به دست افراد بزرگسال و مطمئن دهید و به آنها هشدار دهید که مراقب باشند، می توانید یکی از بهترین ورودها را به تالار عروسی داشته باشید که مهمان هایتان تا کنون دیده اند.

5. ورود عروس و داماد با کالسکه

اگر به آداب و سنت های افراد قدیمی علاقه مند هستید، وارد شدن به تالار به همراه کالسکه نیز یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای مراسم عروسی خود انجام دهید. علاوه بر کالسکه، ماشین های قدیمی می توانند گزینه خوبی برای ورود به تالار به شمار روند. اغلب افراد این ایده های نوستالژیک را می پسندند و واکنش خوبی با دیدن آنها نشان می دهند. چون کسی دیگر از ابزاری مانند کالسکه و یا ماشین های قدیمی استفاده نمی کند، ورود شما به تالار کاملا منحصر به فرد خواهد بود؛ بنابراین، از جذابیت وسیله های قدیمی غافل نشوید.

6. ورود عروس و داماد از میان اجرای موسیقی زنده

اگر برای عروسیتان موسیقی زنده در نظر گرفته اید، می توانید از این ایده فوق العاده برای ورود عروس و داماد به تالار استفاده کنید. برای مثال در بسیاری از عروسی ها، عروس و داماد از میان افرادی که دف می زنند وارد تالار می شوند. شما هم می توانید این افراد را برای عروسی خود به تالار آورید و به شیوه متفاوتی وارد تالار شوید. صدای دف، می تواند موجب برپا شدن شور و شوق و هیجان در مهمان ها شود و لحظه ورود شما را به یکی از خاص ترین خاطره ها در ذهن آنها تبدیل کند.

ورود عروس و داماد از میان اجرای موسیقی زنده

7. ورود عروس و داماد از میان گروه های رقص

علاوه بر گروه هایی که نوازنده هستند، برخی از افراد در کنار یکدیگر جمع شده و می رقصند. شما می توانید از این گروه های رقص برای بهتر شدن مراسم خود به عروسی دعوت کنید. سپس در لحظه ورود، هنگامی که در حال اجرای حرکات خود هستند، شما وارد شوید. این کار نیز از جذابیت بسیار زیادی برخوردار بوده و افراد بسیار زیادی از آن برای خاص تر شدن عروسی خود استفاه می کنند. این رقصنده ها کاملا حرفه ای بوده و می توانند برای ورود شما، حرکات متعدد و در عین حال جذابی را اجرا کنند.

8. ورود عروس و داماد با گلریزان

لیست بهترین ایده ها برای ورود عروس و داماد به تالار را با معرفی گلریزان برای ورود عروس و داماد به پایان می رسانیم. شما می توانید از تعدادی از مهمان ها بخواهید که در هنگام ورود شما، روی سرتان گل بریزند. البته از قبل باید سبدهای زیبایی را به همراه گلبرگ های رنگی پر کنید و قبل از ورود خود، به دست آنها برسانید. سپس وقتی که از میان آنها رد می شوید، گل ها را به آرامی به اطراف شما بریزند. بهتر است این کار را افرادی که به عروس و داماد نزدیک هستند، انجام دهند.

ورود عروس و داماد با گلریزان

سخن نهایی

در این مقاله از ویکی عروس، با ایده های جذابی برای ورود عروس و داماد به تالار آشنا شدید. برخی از ایده هایی که پیش از این ذکر کردیم، مانند ورود با کالسکه، شاید کمی هزینه بر باشند و نتوانید به راحتی یک کالسکه خوب پیدا کنید، اما مطمئن باشید که جذابیت ورود شما را چندین برابر می کنند.

اگر می خواهید از ماشین های قدیمی استفاده کنید، بهتر است که ماشین مورد نظرتان ظاهر زیبایی داشته باشد. ایده های دیگر نیز بسیار ساده هستند و با هزینه خیلی کم می توانید آنها را اجرا نمایید. به نظر شما چه ایده های دیگری می توانند موجب جذابیت بیشتر عروس و داماد موقع ورود شوند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا