عروسی

جذاب ترین ایده ها برای تزیین میز ناهارخوری جهیزیه عروس !!!!

روش های مختلفی برای تزیین میز ناهارخوری جهیزیه عروس وجود دارند که شما با استفاده از لاکچری ترین و لوکس ترین آنها، می توانید میز ناهارخوری خود را به بهترین شکل ممکن تزیین کنید و چیدمان زیبایی داشته باشید. به طور کلی، عروس خانم ها باید یاد بگیرند که جهیزیه مختلف خود و به خصوص میز ناهارخوری را به بهترین شکل ممکن در منزل خود قرار دهند تا دکوراسیون منزل آنها بعد از ازدواج و زندگی مشترک خیلی خاص، رمانتیک و زیبا باشد.

به طور کلی، داشتن نظم یکی از مهمترین موضوعات برای تزیین میز ناهارخوری شناخته می شود که باید عروس خانم ها حتماً آن را رعایت کنند. علاوه بر این، داشتن دقت و توجه موقع تزیین میز ناهارخوری باعث می شود که ظاهر منزل شما خیلی جذاب تر و رویایی تر به نظر برسد. در ادامه مطلب، ما برخی از زیباترین ایده هایی که می توانید برای تزیین میز ناهارخوری جهیزیه عروس از آنها استفاده کنید را نام می بریم.

روش های تزیین میز ناهارخوری جهیزیه عروس

زمانی که درباره تزیین کردن میز ناهارخوری جهیزیه عروس صحبت می کنیم، ممکن است خیلی از افراد فکر کنند که این موضوع کار خیلی راحتی است و نیازی نیست که از مکان های معتبر برای تزیین این میز ایده بگیرند. این در حالی است که هر کاری نیازمند دقت، توجه و ایده گرفتن است تا شما بتوانید میز جهیزیه خود را به صورت کاملاً مدرن و امروزی تزیین کنید.

روش های تزیین میز ناهارخوری جهیزیه عروس

حتی اگر شما چند سال پیش روش هایی برای تزیین میزان ناهارخوری یاد گرفته بودید، لازم است که اکنون خود را آپدیت کنید تا با توجه به مد و دکوراسیون داخلی امروزی، به بهترین شکل ممکن این قسمت از منزل خود را تزیین نمایید. با توجه به نکاتی که در ادامه برای شما توضیح می دهیم، شما می توانید میز ناهارخوری جهیزیه خود را در زمان کوتاه و با استفاده از لوازم بسیار ساده و کاربردی تزیین کنید.

1. استفاده از سرویس غذاخوری با کیفیت

مهمترین آیتم هایی که باید روی میز ناهارخوری قرار بگیرند، سرویس غذاخوری مانند بشقاب، چاقو، قاشق و چنگال هستند. به همین دلیل شما باید تمام تلاش خود را کنید که یک سرویس غذاخوری بسیار با کیفیت، زیبا و شکیل خریداری کنید. تک تک آیتم های سرویس غذاخوری شما باید باهم هماهنگی داشته باشند و از آیتم های مختلف با طرح های متنوع و رنگ های به هم ریخته استفاده نکنید.

استفاده از سرویس غذاخوری با کیفیت

2. رعایت اصل سادگی

اصلاً لازم نیست که برای تزیین میز ناهارخوری جهیزیه عروس از لوازم فوق العاده لاکچری و لوکس استفاده کنید. در مقابل، با رعایت اصل سادگی می توانید برای همیشه روی عرصه هنر باقی بمانید. حتی از نظر خیلی از افراد دیگه به این حوزه علاقه دارند، رعایت سادگی و استفاده از لوازم ساده و در عین حال شیک، نوعی مدرن بودن محسوب می شود.

رعایت اصل سادگی

3. تناسب میز ناهارخوری و سرویس غذاخوری

علاوه بر این که شما باید از سرویس غذاخوری با کیفیت استفاده کنید، لازم است به تناسب میز ناهارخوری با سرویس غذاخوری نیز توجه نمایید. به عبارت دیگر، همه آیتم های روی میز مانند ظرف و ظروف، رومیزی، زیر بشقابی و حتی نمک پاش باید با میز و صندلی شما هماهنگ باشند. با توجه به این موضوع، شما به دیگران نشان می دهید که به عنوان یک تازه عروس، سلیقه زیادی در دکوراسیون داخلی منزل خود دارید و می توانید یک دیزاین فوق العاده زیبا و عالی برای منزل خود به وجود بیاورید.

تناسب میز ناهارخوری و سرویس غذاخوری

4. شلوغ نکردن بیش از حد میز

همان طور که گفتیم، اصل سادگی یکی از مهمترین فاکتورهای تزیین میز هارخوری عروس شناخته می شود. اگرچه به احتمال خیلی زیاد شما ظرف، آیتم ها و سرویس های متعددی برای آشپزخانه خود خریداری کرده اید، اما لازم نیست که همه آنها را روی میز بگذارید. شما می توانید فقط تعداد کمی از آیتم های کاربردی و در عین حال ست را در کنار هم قرار داده و از آنها با یکدیگر استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید میز ناهارخوری خود را برای عصرانه تزیین کنید، می توانید از سرویس کیک خوری، قهوه خوری و یا چایخوری شیک و زیبایی استفاده نمایید. این در حالی است که برای تزیین میز موقع ناهار یا شام، لازم است که با توجه به نوع غذا، از ظرف های بیشتری استفاده نمایید.

تزیین میز ناهارخوری عروس

5. تزیین میز ناهارخوری عروس با شمع

قرار دادن شمع روی میز ناهارخوری عروس باعث می شود که فضا فوق العاده رمانتیک و عاشقانه تر به نظر برسد. پس اگر شما هم می خواهید یک فضای شگفت انگیزی در میز ناهارخوری خود بعد از عروسی به وجود بیاورید، می توانید از شمع های استوانه ای با ابعاد مختلف بخش های متفاوت میز استفاده نمایید. همچنین شما این امکان را دارید که از شمع هایی با طرح و مدل های مختلف استفاده کنید. اما تنها چیزی که پیشنهاد می کنیم به آن توجه نمایید، این است که سعی کنید شمع های شما اندازه یکسانی نداشته باشند.

تزیین میز ناهارخوری عروس با شمع

6. تزیین میز ناهارخوری عروس با گل آرایی

از دیگر روش های فوق العاده کاربردی برای تزیین میز ناهارخوری جهیزی عروس که طرفداران بسیار زیادی دارد، گل آرایی است. قرار دادن گل روی میز ناهارخوری باعث می شود که افراد برای خوردن غذا یا میان وعده، بیش از اندازه سر ذوق بیایند. به خصوص که اگر گل های مورد نظر شما بوی خوبی هم دارند، این حس افزایش پیدا می کند.

در این شرایط، شما می توانید به شکل های مختلفی میز ناهارخوری را گل آرایی کنید. به عنوان مثال، می توانید یک دسته گل را درون یک یا دو گلدان قرار داده و در وسط یا دو بخش میزان ناهارخوری قرار دهید. علاوه بر این، شما این امکان را دارید که شاخه های گل را در کنار هر یک از سرویس ها و بشقاب ها بگذارید.

تزیین میز ناهارخوری عروس با گل آرایی

برای انتخاب گل و تزیین میز ناهارخوری عروس در این شرایط نیز باید به فصلی که در آن به سر می بریم، توجه داشته باشید. برای مثال، در فصل پاییز بهتر است از گل هایی به رنگ نارنجی یا قهوه ای استفاده کنید. همچنین توجه به نوع ظرف های قرار گرفته شده روی میز ناهارخوری، می تواند در این زمینه به شما کمک کند. مثلاً برای تزیین میز ناهارخوری با سرویس غذاخوری، می توانید از گل های سفید استفاده نمایید. این در حالی است که برای میان وعده در کنار سرویس قهوه خوری یا چای خوری، دست شما برای انتخاب گل های فانتزی کاملاً باز است.

7. رعایت تعادل در تزیین سرویس ناهارخوری جهیزیه عروس

موقع قرار دادن ظرف ها و آیتم های مختلف روی میز ناهارخوری، به هیچ عنوان قسمتی از میز را بیش از اندازه شلوغ و قسمت دیگری را بیش از اندازه خلوت نکنید. با رعایت اصل تعادل برقرار دادن همه ظروف به صورت یکنواخت در همه قسمت های میز، می توانید احساس خیلی بهتری در افراد ایجاد کنید.

رعایت تعادل در تزیین سرویس ناهارخوری جهیزیه عروس

سخن پایانی

در این مطلب به برخی از مهم ترین نکات برای تزیین میزان ناهارخوری جهیزیه عروس اشاره کردیم و گفتیم که با توجه به چه نکاتی شما می توانید بهترین و زیباترین میز ناهارخوری را داشته باشید. با رعایت اصل سادگی و استفاده از برخی آیتم های خاص مانند گل یا شمع روی میز ناهارخوری، شما می توانید کمک خیلی زیادی به نحوه چیدمان ظروف روی میز ناهارخوری کنید.

اگر هم فکر می کنید در این زمینه تخصص یا سلیقه ندارید، اصلاً نگران نباشید و فقط کافی است که این کار را به افراد حرفه ای بسپارید. با توجه به تصاویری که در این مقاله در اختیار شما قرار دادیم و موضوعاتی که گفتیم نیز می توانید بهترین و زیباترین میز ناهارخوری را بعد از عروسی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا