عروسی

معرفی 8 مدل گیفت عروسی جدید و زیبا

یکی از آیتم هایی که امروزه معمولا در همه عروسی ها وجود دارد، گیفت است. این هدیه زیبا و ارزشمند، از طرف عروس و داماد به مهمان هدیه داده می شود. wedding gift یا همان گیفت عروسی، موجب می شود که مهمانان شما حتی پس از گذشت سال های خیلی طولانی هم به یاد جشن عروسی شما باشند و از آن روز شیرین و لذتبخش یاد می کنند. ما در این مقاله، به معرفی انواع مدل های گیفت عروسی می پردازیم. پس اگر شما هم در آینده نزدیک می خواهید عروسی بگیرید اما نمی دانید چه گیفتی تهیه کنید، تا آخر این مقاله را بخوانید.

به دلایلی که در بالا گفتیم، عروس و دامادها به گیفت عروسی اهمیت زیادی می دهند و دوست داند که حتما از این هدیه های زیبا و دوست داشتنی به مهمانان خود بدهند. برخی از افراد این گیفت ها را به صورت آماده سفارش می دهند و تهیه می کنند، برخی دیگر خودشان آنها را درست می کنند. شما هم می توانید با ایده گرفتن از انواع مدل های گیفت عروسی، برای خودتان گیفت ها را درست کنید تا دیگر مجبور به پرداخت هزینه های اضافه نباشید. برخی از گیفت ها در حال این که زیبا هستند، به آسانی درست می شوند.

گیفت عروسی چیست؟

همان طور که پیش از این بیان کردیم، به مهمانان در جشن عروسی، هدیه زیبا و کوچکی از طرف عروس و داماد داده می شود که به آن هدیه گیفت عروسی می گویند. شاید برایتان سؤال باشد که گذشتگان ما چگونه گیفت عروسی درست می کردند؟ آنها اسکناس ها را تا می زدند و سپس روبانی دور آن می پیچانده و گره می زدند. در حال حاضر، از این روش برای گیفت عروسی استفاده نمی شود و مدل های گواناگون و مختلفی در بازار است که علاقه مندان زیادی دارند.

معرفی انواع مدل های گیف عروسی

برخی از افراد معتقدند که فقط در جشن عروسی است که عروس و داماد به مهمان ها گیفت می دهند؛ در حالی که برای هر جشنی مانند عقد، نامزدی و دیگر موارد این چنینی هم می توانید به مهمانان خود هدیه بدهید. به صورت کلی، فرقی نمی کند که چه جشنی باشد؛ مثلا برای حنابندان، می توانید از گیفت های حنایی و زیبا استفاده کنید.

این نکته هم در نظر داشته باشید که شاید گیفت های آماده، زیبایی بیشتری داشته باشند، اما قیمت بسیار بالایی دارند و از آن جایی که باید این هدیه ها را در تعداد زیاد تهیه کنید، هزینه عروسیتان بالا می رود. به همین دلیل شما می توانید خودتان گیفت ها را آماده کنید؛ در این صورت نسبت به آنها احساس بهتری هم خواهید داشت.

انواع گیفت های عروسی جدید و خلاقانه

همان طور که یپش از این گفتیم، شما برای تمامی مراسمات عروسی می توانید این گیفت ها را تهیه و بین مهمانان خود پخش کنید. در ادامه به معرفی انواع مدل های گیفت عروسی می پردازیم. این گیفت ها از بهترین و جدید ترین گیفت های در حال حاضر به شمار می آیند. استفاده از این نوع گیفت ها می تواند مراسم عروسی شما را به یاد ماندنی تر و بهتر کند. برای این که انواع مدل های گیفت عروسی را بشناسید، تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

1. شمع

برخی از افراد علاقه زیادی به شمع دارند؛ به همین دلیل برای گیفت عروسی خود از شمع استفاده می کنند. آنها شمع های زینتی و زیبایی را تهیه کرده و به مهمانان خود می دهند. از مزایای این نوع گیفت این است که برای مهمان ها کاربرد دارد و بی مصرف نیست.

گیفت های عروسی جدید

2. گلدان گل

عده ای دیگر، گل و گیاه را ترجیح می دهند. این افراد گلدان های کوچکی تهیه کرده و در آنها کاکتوس می نشانند و در روز عروسی، به مهمانان خود می دهند. گلدان گل، یک گیفت متفاوت و زیباست که هر بار گل دادن کاکتوس، عروسی شما را به یاد مهمان ها می اندازد.

3. عسل

یکی از گیفت هایی که معمولا در جشن عقد عرضه می شود، عسل است. شاید بپرسید که چرا عسل را به عنوان گیفت انتخاب می کنند؟ آنها عسل را به نماد شیرین کامی از وصلت عروس و داماد بر می گزینند. مقداری عسل را در شیشه های کوچک ریخته و آن با وسیله های مختلف، تزیین می کند.

4. نقل

نقل هم یکی دیگر از گیفت هایی است که هم می توان از آن در مراسم عقد و هم در مراسم عروسی استفاده کرد. نقل های رنگی، زیبایی بسیاری دارند که اگر به خوبی تزیین شوند، می توانند به عنوان یکی از بهترین گیفت های عروسی به شمار روند.

5. حنا

همان طور که پیش از این گفتیم، استفاده از گیفت هایی که با حنا درست شده اند، معمولا در حنابندان ها استفاده می شوند. معمولا مقدار کمی حنا را در شیشه های کوچک می ریزند و شیشه را تزینن می کنند. به این ترتیب یک گیفت زیبا و خاص پدید می آورند.

6. قرآن

یکی از محبوب ترین گیفت های عروسی، قرآن است. قرآن کاربرد زیادی برای مهمانان دارند؛ زیرا می توانند از طریق آن، پروردگار خود را عبادت کنند. می توانید قرآن های کوچکی را تهیه کرده و یا به صورت ساده و یا تزیین شده، آن را به مهمانان خود بدهید.

7. جعبه کادو

معرفی جعبه کادو برای گیفت عروسی

یکی دیگر از گیفت هایی که می توانید برای مراسم عروسی خود درست و ارائه کنید، جعبه کادو است. جعبه های کادو که به شکل لباس عروس و داماد هستند، امروزه در بازار وجود دارند. می توانید آنها را تهیه کرده و درون آن را با جملات زیبا و یا نقل و شکلات پر کنید.

8. مجسمه

مجسمه ها به عنوان گیفت عروسی، یکی از پر طرفدار ترین ها به شمار می رود. این مجسمه ها جنبه ظاهری و زیبایی بسیاری دارند و معمولا مهمان ها آنها را دور نمی اندازند. اگر به دنبال یک گیفت فوق العاده هستید، مجسمه گزینه خوبی به شمار می رود.

چند مدل گیفت عروسی لاکچری

گیفت هایی که در بالا برایتان معرفی کردیم، از گیفت های زیبا و رایجی هستند که شاید شما تا به حال نصف آنها را از طرف عروس و دامادها دریافت کرده اید. در ادامه برخی از گیفت های خاص تر را برایتان می آوریم که با ایده گرفتن از آنها، بتوانید یک گیفت عروسی خاص و زیبا برای خود تهیه کنید.

  • جعبه مقوایی: می توانید با مقوا، جعبه های زیبا و کوچکی درست کنید و دورن آنها را با شیرینی های همرنگ مقوا پر کنید. اگر بتوانید مقوا را به شکل گل درآورید، گیفت عروسیتان زیباتر می شود.
  • جعبه شیرینی: از دیگر کارهایی که می توانید برای گیفت خود انجام دهید، تهیه جعبه های شفاف کوچکی است که دورن آنها یک شیرینی وجود دارند و جعبه هم با وسیله های مختلف تزیین شده است.
  • دسته گل های کوچک: دسته گل های کوچک، یکی از پر طرفدارترین گیفت ها به شمار می آیند. برای این که دسته گل زیبایی داشته باشید، از گل های ریزتر استفاده کنید.
گیفت عروسی لاکچری
  • آینه: آینه هم یک گیفت مناسب و کاربردی است که افراد زیادی آن را به عنوان گیفت عروسی خود انتخاب می کنند.
  • عکس عروس و داماد: این گیفت را هم می توان در دسته گیفت های جذاب و فوق العاده دانست. می توانید عکس خود را چاپ کنید و به عنوان گیفت به مهمانانتان هدیه دهید. البته برخی از افراد علاقه ای به این گیفت ندارند و اگر هم از آن استفاده کنند، آنها را در اختیار افراد محدودی قرار می دهند.

خرید یادبود عروسی

راه های زیادی برای خرید گیفت های عروسی وجود دارند. هم می توانید آنها را خودتان درست کنید، هم به صورت آنلاین سفارش دهید و هم می توانید با مراجعه به تشریفاتی های شهر خود، این گیفت ها را سفارش دهید. پیشنهاد می کنیم که برای هدیه عروسیتان، وسواس زیادی به خرج دهید؛ زیرا هر چقدر گیفت خاص تر و زیباتری داشته باشید، دز ذهن خود و مهمانانتان بیشتر ثبت می شود. همین طور اگر گیفت های کاربردی مانند آینه و قرآن را انتخاب کردید، مهمانان آنها را تا سالیان سال نگه می دارند و از آنها استفاده می کنند.

سخن نهایی

در این مقاله به معرفی انواع مدل های گیفت عروسی پرداختیم. گیفت عروسی، یکی جذاب ترین و زیباترین بخش های عروسی به شمار می رود. ویدیوهای زیادی در فضای مجازی هستند که می توانید از طریق آنها، به راحتی گیفت های عروسی فوق العاده زیبایی درست کنید؛ همین طور خرازی ها، تمام وسیله هایی که برای تهیه هدیهنیاز دارید تا دارند. می دانید که تنوع گیفت ها زیاد است؛ به همین دلیل به دنبال بهترین هدیه برای عروسی خود باشید. امیدواریم این مقاله برای شما کاربردی بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا