جشن تولد

جدید ترین ایده های تم تولد در فضای باز / نکات + ایده عکس

یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین کارهایی که می توانید برای تولد انجام دهید، برگزاری جشن تولد در فضای باز است. فضای باز، می تواند موجب برگزاری تولد به بهترین نحو ممکن شود. اما برای این که بتوانید یک جشن تولد خوب و فوق العاده برای خود و دوستانتان برگزار کنید، استفاده از تم تولد ضروری است.

تم تولد در فضای باز با فضای بسته فرق می کند و به همین دلیل، شما باید از تم تولد در طبیعت استفاده کنید. برگزاری جشن تولد در باغ و به صورت کلی فضای باز، موجب می شود که از آن روز، یک خاطره بسیار زیبا در ذهنتان ماندگار شود.

برای این که جشن تولد خود را در یک فضای باز برگزار کنید، لازم به پرداخت هزینه زیاد نیست. می توانید در هر جایی که سر پوشیده نباشد، این تولد را به بهترین شکل ممکن برگزار نمایید و از در کنار هم بودن لذت ببرید.

مثلا بسیاری از افراد، روی پشت بام خانه تولد می گیرند که این کار می تواند بسیار خاص و منحصر به فرد باشد. یا برخی دیگر، در دل طبیعت این کار را انجام می دهند. این که کجا مراسم را برگزار کنید، به خودتان بستگی دارد. اما توجه به تم تولد الزامی است و باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.

معرفی تم تولد در فضای باز

اگر از لحاظ مالی مشکلی برای پرداخت هزینه اجاره باغ ندارید، می توانید در باغ های اطراف شهر و یا در سطح شهر تولد بگیرید. اما اگر نمی خواهید که تولدتان جلوه ای تجملاتی پیدا کند، بهتر است که در مکن های باز اطراف خانه، یعنی پارک های عمومی این کار را انجام دهید.

در این صورت هزینه تولد نیز کاهش می یابد. همین طور اگر خانه حیاط داری دارید، تولد خود را در آن جا برگزار کنید و از شروع سال جدید زندگی خود لذت ببرید.

معرفی تم تولد در فضای باز

شما می توانید تم های مختلفی برای تولد در فضای باز داشته باشید. یکی از مزایای استفاده از تم تولد در فضای باز این است که شما می توانید از انواع و اقسام وسیله های طبیعی برای مانند شاخ و برگ درختان استفاده کنید. البته بهتر است که به طبیعت آسیبی نرسانید.

در هر فصلی که تولد می گیرید، بهتر است که تزئینات انجام شده هم مانند همان فصل باشند. در این صورت شما به سادگی می توانید یک تم تولد زیبا داشته باشید.

مثلا در فصل پاییز، با توجه به این که رنگ زرد و نارنجی زیاد به چشم می خورند، می توانید با استفاده از بادکنک و سایر تزئینات زرد و نارنجی، یک تم تولد شیک و کم هزینه بسازید. در ادامه، ایده هایی برای تم تولد در باغ ساده و یا دیگر مکان ها را بیان می کنیم. اگر شما هم می خواهید یک تم تولد در فضای طبیعی داشته باشید، تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

1. دیزاین فضای تولد

شما باید هر مکانی را که می خواهید جشن تولد خود را آن برگزار کنید، از قبل ببیند. سپس باید نقطه های مختلف آنجا را با هم بررسی کنید تا در نهایت بتوانید بهترین نقطه را برای دیزاین انتخاب کنید. توجه داشته باشید که منطقه مورد نظرتان، از نور خوب و مناسبی برخوردار باشد تا بتوانید عکس و فیلم های خوبی بگیرید. همین طور آن نقطه از مکان، برای ایستادن شما مناسب باشد تا مشکلی مانند خوردن زمین در تولد برایتان ایجاد نشود. بعد از انتخاب بهترین نقطه، باید کارهای دیگر را انجام دهید.

تم تولد در طبیعت

2. بادکنک آرایی

برای این که یک تم زیبا و خاص داشته باشید، به هیچ عنوان نباید بادکنک آرایی را فراموش کنید؛ زیرا بادکنک به خوبی می تواند رنگ تم تولد شما را نشان دهد. پس با توجه به مواردی که گفته شد، بادکنک های هم رنگ تم خود را تهیه کنید و در آن نقطه از زمین تزئین کنید. اگر تخصصی در این کار ندارید و نمی خواهید هزینه ای هم برای آن پرداخت کیند، می توانید بادکنک ها را از گاز هلیوم پر کرده و با استفاده از نخ های نامرئی، به روی زمین وصل کنید. این کار یکی از راحت ترین و بهترین بادکنک آرایی هایی است که می توانید انجام دهید.

3. گل آرایی

یکی از کارهایی که موجب خاص تر شدن تم تولد در فضای باز شما می شود، گل آرایی است. به صورت کلی، گل را همه افراد دنیا دوست دارند و به همین دلیل، همه آن را زیبا می بینند. پس با توجه به همین موضوع گل آرایی در کنار بادکنک آرایی، می تواند گزینه خوبی به شمار رود.

گل هایی که استفاده می کنید هم باید همانند بادکنک ها، باید با توجه به تم هماهنگ شوند. بیشتر بانوان به دلیل علاقه ای که به رنگ صورتی دارند، این رنگ را به عنوان رنگ تم تولد خود قرار می دهند؛ اما شما می توانید هر رنگی که دوست دارید را به عنوان تم تولد دخترانه در باغ و یا دیگر مکان ها انتخاب کنید.

تزیین تولد در باغ ساده

4. استفاده از ریسه در فضای باز تولد

یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای تم تولد پسرانه در باغ انجام دهید، استفاده از ریسه است. ریسه ها موجب می شوند که مکان تولد دختر و یا پسر، بسیار رویایی شود و همین طور نور ناشی از ریسه ها، باعث می شود که عکس و فیلم هایتان بهتر شود. شما می توانید رنگ ریسه ها را نیز با توجه به رنگ تم انتخاب کنید. البته این کار ضرورت زیادی ندارد؛ زیرا ریسه های زرد و سفید، زیباتر هستند و همین امر موجب می شود که فضای تولد شما نیز زیباتر شود. می توانید ریسه ها را دور بوته ها و یا درخت های اطراف بپیچانید. استفاده از ریسه برای تم تولد در فضای باز یک کار ساده است که جشن شما را از آنچه که فکر می کنید، شیک تر می کند.

5. استفاده از میز و صندلی های مناسب

استفاده از میز و صندلی های مناسب، یک رکن مهم برای تم تولد دخترانه در فضای باز به شمار می رود؛ زیرا نقش مهمی در تم تولد ایفا می کند. برخی از افراد فکر می کنند که میز و صندلی های تولد، مهم نیستند. اما تا حد زیادی می توانند به شکل گرفتن تم تولد کمک کنند. نیاز نیست که همه چیز را با رنگ تم هماهنگ کنید، اما باید رنگی را انتخاب کنید که با رنگ تم هماهنگی داشته باشد. مثلا اگر تم تولدتان فانتزی است، بهتر است که از صندلی های فانتزی نیز استفاده کنید. اما این کار لزومی ندارد و نیاز نیست که برای آن هزینه زیادی بپردازید.

تم تولد پسرانه در باغ

ایده عکس تولد در فضای باز

برای این که بتوانید یک عکس خوب و به یاد ماندنی در روز تولد خود بگیرید، بهتر است که ایده عکس تولد در فضای باز را از قبل داشته باشید. در این صورت کارتان راحت تر می شود. همین طور با دیدن تعدادی ایده تولد کودک در فضای باز می توانید عکس های فوق العاده زیبایی از فرزند خود بگیرید. برای تم تولد کودکان، همه چیز را کودکانه در کنار هم قرار دهید کودک از دیدن آنها به وجود بیاید. به صورت کلی، تم تولد در فضای باز برای کودکان و برگسالان باید با هم فرق داشته باشد.

فرزند شما درکی از وسیله های بزرگانه نخواهد داشت. پس به جای این که برای چیزها بزرگانه هزینه کنید، همان هزینه را برای وسیله های بچگانه ای پرداخت کنید که کودکان آن را دوست دارد. می توانید از شخصیت های کارتونی ایده بگیرید. مثلا تم تولد، شخصیت های کارتونی باشد و به هر کدام از دوست هایش بگویید که لباس یک شخصیت کارتونی را بپوشند و خود را شبیه به آن کنند. مطمئن باشید این تولد هیچ وقت از ذهن آن کودک فراموش نمی شود برای همیشه شما را به عنوان یک فرد خلاق می بیند.

ژست عکس تولد در فضای باز

سخن نهایی

در این مقاله از ویکی عروس، با نکته های کلیدی برای تم تولد در فضای باز آشنا شدید. برای تم تولد پسرانه در باغ هم مانند دخترها، باید از رنگ های مورد علاقه ایده گرفت و با توجه به سلایق خود آن پسر، یک تم تولد زیبا وخوب ایجاد کرد.

شما می توانید از تم های تولد خاص هم استفاده کنید؛ یعنی به همه اعلام کنید که برای مثال، تم تولد پزشکی است؛ با توجه به این موضوع همه افراد لباس های پزشکی می پوشند و می آیند. البته ممکن است که برخی از افراد رعایت نکنند و تم کلا خراب شود. به نظر شما برای تم تولد مردانه در فضای باز باید چه کارهایی انجام داد؟                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا