جشن تولد

جذاب ترین ایده تم تولد 18 سالگی / 10 ایده برای تم تولد 18 سالگی

یکی از مهم ترین زمان ها برای هر کسی در زندگی اش، جشن تولد هجده سالگی او است؛ زیرا در این زمان، فرد از مدرسه به فضایی بزرگ تر می رود و از دوره نوجوانی وارد دوره جوانی می شود. بسیاری از افراد دوست دارند که بهترین جشن تولد 18 سالگی را برای خود بگیرند تا با حال شادتری وارد دنیای بزرگسالی شوند. برای این که بتوانید یک تولد خوب داشته باشید، باید تم زیبایی انتخاب کنید و به همین دلیل ما در این مقاله تعدادی ایده تم تولد 18 سالگی را به شما معرفی می کینم تا با استفاده از آنها، این روز را برای همیشه در ذهن خود ثبت کنید.

با وارد شدن فرد به دوره جوانی، مسئولیت های جدید زیادی بر عهده او گذاشته می شوند که باید به بهترین نحو ممکن، این مسئولیت ها را انجام دهد. عده زیادی از افراد، از ورود به این سن می ترسند؛ زیرا دیگر باید دنیای کودکی خود را کنار بگذارند و وارد دنیای بزرگ و جدی‌تری شوند. همین طور به سنی رسیده اند که می توانند بدون اجازه پدر و مادر و البته با راهنمایی گرفتن از آنها، برای خودشان تصمیم بگیرند. برای از بین بردن این ترس، می توان با برگزاری یک جشن و گذراندن چند ساعتی با دوستان و خانواده، این حس ناخوشایند را از بین برد و یا به حداقل رساند.

مراحل برگزاری تولد 18 سالگی

برای این که بتوانید یک تولد خوب داشته باشید، حتما از چند هفته قبل برای همه چیز برنامه ریزی کنید. بهتر است که جشن تولد 18 سالگی از سایر جشن هایی که تا به حال داشته اید، متفاوت تر باشد تا خودتان هم بتوانید این تغییر شرایط را بپذیرید.

مراحل برگزاری تولد 18 سالگی

کارهایی که باید برای تولد انجام دهید، زیاد هستند و به همین دلیل داشتن یک برنامه ریزی حساب شده، می تواند به شما در برگزاری بهتر این جشن کمک کند. مثلا بهتر است که حداقل از یک ماه قبل، ایده تم تولد 18 سالگی را ببینید تا بتوانید از میان تم های انبوهی که وجود دارند، بهترین گزینه را انتخاب کنید. مراحل برگزاری تولد 18 سالگی به شرح زیر هستند:

  1. در ابتدا، باید میزان بودجه ای که می توانید برای تولد هزینه کنید تا مشخص نمایید و سپس به کارهای دیگر بپردازید.
  2. بعد از این که میزان بودجه مشخص شد، باید یک لیست از کسانی که دوست دارید در جشن تولدتان حضور داشته باشند را آماده کنید.
  3. بعد از تعیین کردن تعداد مهمان هایتان، باید کیک سفارش دهید. سعی کنید کیکی را انتخاب کنید که برای تولد 18 سالگی مناسب باشد.
  4. بعد از این که کیک را سفارش دادید، باید مکان تولد را مشخص کنید. اگر قصد دارید که تولد در باغ، کافه و یا دیگر مکان های این چنینی باشد، حتما از چند هفته قبل آنجا را برای تاریخ مورد نظرتان رزرو کنید.
  5. تاریخ تولد را تعیین کنید. سعی کنید که تولد را در روزی بیندازید که مهمان هایتان بتوانند در تولد شرکت کنند. مثلا در روزهای وسط هفته، برخی از افراد نمی توانند در جشن تولد شرکت کنند. حتما به تقویم هم برای تعیین تاریخ جشن تولد دقت کنید.
  6. به هر روشی که دوست دارید، به مهمان هایتان اطلاع دهید که در جشن شما شرکت کنند. امروزه معمولا این کار را با گوشی انجام می دهند.
  7. لباس مورد نظرتان را نیز باید حداقل از چند روز قبل از تولد آماده کرده باشید تا بعدا با مشکی رو به رو نشوید.

ایده خلاقانه برای تم تولد 18 سالگی

اکنون که می دانید برای تولد باید چه مراحلی را طی کنید، بهتر است که با چند ایده تم تولد 18 سالگی آشنا شوید. تم های بسیاری هستند که به عنوان یک تم تولد 18 سالگی لاکچری به شمار می آیند که در ادامه آنها را به شما معرفی می کنیم. البته تم هایی که در ادامه تم تولد 18 سالگی ساده و لاکچری را به شما معرفی می کنیم تا با ایده گرفتن از آنها، بتوانید بهترین آنها را برای خودتان انتخاب کنید. اگر شما هم نمی دانید که بهترین ایده تم تولد 18 ساله کدام است، تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

ایده خلاقانه برای تم تولد 18 سالگی

1. تم تولد پرنسسی برای تولد 18 سالگی دخترخانم ها

همیشه در روحیه تمامی دخترها، یک روحیه پرنسس گونه وجود دراد که در همه دوران زندگی، این روحیه ماندگار است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که برای تولد 18 سالگی دخترها، از تم تولد پرنسسی استفاده شود. اگر امکانش وجود دارد، از کسانی که دعوت کرده اید، بخواهید که لباس های فانتزی و پرنسسی حالت بپوشند.

خودتان نیز یک لباس پرنسسی زیاد بپوشید. همین طور کیک و سایر تزئیناتی هم که برای تولد استفاده می کنید، بهتر است که یک حالت دیزنی و فانتزی داشته باشند که باعث شوند که چشن تولد شما واقعا یک جشن پرنسسی کامل باشد.

2. تم تولد بادکنکی برای تولد 18 سالگی

از دیگر تم هایی که طرفداران زیادی دارد، همین تم تولد بادکنکی است. این تم تولد زیبا و دوست داشتنی، هم برای دخترها و هم برای پسرها مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت که از پر کاربردترین تم های تولد در هر سنی به شمار می رود؛ زیرا جذابیت فوق العاده آن، برای همه سنین مناسب بوده و شور و اشتیاق را در همه افراد ایجاد می کند. برای اجرای این تم، باید رنگ بادکنک ها را به سلیقه خود انتخاب کنید و با بادکنک، اشکال مختلفی درست کنید. استفاده از گاز هلیوم نیز می تواند جذاب باشد.

3. تم تولد ورزشی برای تولد 18 سالگی پسرانه

تم ورزشی را می توان یک ایده تم تولد 18 سالگی جذاب و متفاوت دانست. اگر شما کسی هستید که به ورزش علاقه زیادی دارید، این تم برای شما مناسب است. شما باید همه چیزهایی که می خرید، از کیک گرفته تا بادکنک و سایر تزئینات، حس و حال ورزشی داشته باشند.

تم تولد 18 سالگی

این که چه ورزشی را انتخاب کنید، کاملا به سلیقه خودتان بستگی دارد. حتی می توانید از دوستانتان بخواهید که در تولد، لباس ورزشی مرتبط با آن رشته ورزشی را بپوشند تا تم کامل شود. این تم بیشتر برای پسرها استفاده می شود که البته برای دخترهایی که به ورزش علاقه دارند هم مناسب است.

4. تم تولد موسیقی برای 18 سالگی

عده دیگری از افراد نه به تم تولد پرنسسی علاقه دارند و نه به ورزش؛ برخی از این افراد شیفته موسیقی هستند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، می توانید برای تم تولد خود از تم تولد موسیقی استفاده کنید. مثلا موسیقی مورد علاقه شما راک و یا پاپ است؛ در این حالت باید تمامی آهنگ هایی که پخش می کنید به همین سبک باشند.

همین طور خودتان و دوستانتان هم مانند ستاره های آن سبک از موسیقی لباس بپوشید. باور کنید که این تم تولد، یکی از خاص ترین تم هایی است که می توانید برای تولد 18 سالگی خود انتخاب کنید.
تم تولد بازیگری برای ورود به 18 سالگی

یکی دیگر از جذاب ترین تم ها برای دختران و پسران خلاق، تم تولد بازیگری است. در این تم تولد، می توانید از دوستان خود بخواهید که خودشان را شبیه به یکی از بازیگرها کنند و مانند او لباس بپوشد. در این تم تولد، می توانید یک دل سیر با دوستانتان بخندید و از کنار هم بودن لذت ببرید. حتی می توانید خودتان تعیین کنید که خودشان را شبیه به چه بازیگری کنند. این تم نیز از آن دسته تم های بامزه اما جالب است که می تواند همه مهمان ها را به چالش بکشد.

تم تولد 18 سالگی پسرانه

سخن نهایی

در این مطلب با تعدادی ایده تم تولد 18 سالگی آشنا شدید. تم هایی که در بالا معرفی کردیم، از جدیدترین و همین طور جالب ترین تم هایی به شمار می روند که برای نوجوانان مناسب هستند.

چون تولد 18 سالگی شما باید به صورت خاص برگزار شود، بهتر است که از تم های خاص هم استفاده کنید که این خاص بودن، بیشتر از قبل به چشم آید. به نظر شما تم هایی که در بالا معرفی کردیم، برای تولد 18 سالگی مناسب هستند؟ اگر پاسخ شما منفی است، چه تم های دیگری را می توان جایگزین آنها کرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا