خواستگاری

راهنمای جامع بهترین استایل خواستگاری مردانه 🤵👰 + عکس

خواستگاری دقیقا به همان اندازه ای که برای عروس مهم است، برای داماد نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همین امر موجب می شود که کمی مضطرب شود. برای این که بتوانند بهتر این استرس را کنترل کنند، باید از یک استایل خواستگاری مردانه بسیار زیبا استفاده کنند. لباسی که شما در مراسم خواستگاری می پوشید، می تواند نشان دهنده چیزهای زیادی باشد که در ادامه مطلب، درباره این موضوع توضیح می دهیم. شما باید برخی بایدها و نباید ها را برای پوشیدن زیباترین لباس خواستگاری مردانه شیک رعایت کنید.

شما باید با توجه به برخی از نکات بتوانید بهترین لباس را برای خواستگاری داشته باشید. این نکات بسیار ساده هستند. در این مقاله از ویکی عروس با بهترین استایل خواستگاری مردانه آشنا می شوید تا بتوانید در مراسم خواستگاری، بله را از عروس خانم و خانواده ایشان بگیرید. برای این که با جذاب ترین استایل مردانه برای خواستگاری آشنا شوید، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

نکاتی برای داشتن یک استایل عالی در خواستگاری

به صورت کلی، شما نه فقط برای خواستگاری، بلکه برای هر جایی که می روید، باید یک استایل زیبا و منحصر به فرد داشته باشید. برخی از افراد به گونه ای لباس می پوشند که همه مات و حیرت زده می شوند. این دسته از افراد می دانند که باید چطور لباس خود را انتخاب کنند که برایشان بهتر باشد. ما در ادامه این نکات را بیان می کنیم تا بتوانید با رعایت کردن آنها، استایل مناسب و مورد نظر خود را پیدا کنید.

بهترین استایل خواستگاری مردانه

1. به سایز لباس دقت کنید

سایز لباس را می توان مهم ترین نکته برای انتخاب آن دانست. کسانی که بدن مناسب و روی فرمی دارند، دستشان برای انتخاب لباس بازتر است. اما کسانی که لاغر هستند، بهتر است که از لباس هایی استفاده کنند که به بدن آنها نچسبند و به عبارتی گشادتر باشند. امروزه برخی از شلوارها و پیراهن ها هستند که بسیار گشاد هستند؛ این لباس ها برای افراد لاغر و کسانی که قد و وزن متعادلی دارند، مناسب است. اما کسانی که اضافه وزن دارند، باید لباسی را انتخاب کنند که دقیقا اندازه شان است.

لباس هایی که خیلی تنگ هستند، یک جلوه بدی از بدن شما را به نمایش می گذارند و لباس هایی که خیلی گشاد هستند، باعث می شوند که شما چاق تر به نظر برسید. لباسی که شما می پوشید نه باید به گونه ای باشد که در آن احساس راحتی نکنید و خیلی تنگ باشد و نه باید خیلی گشاد باشد. مثلا شلوارهای بگ را بیشتر کسانی که لاغر هستند، می پوشند؛ به این دلیل که لباس های گشاد، باعث می شوند که افراد چاق، همچنان چاق تر به نظر برسند.

2. رنگ لباس را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید

در مراسم خواستگاری باید بهترین استایل خواستگاری مردانه را داشته باشید؛ پس باید از قبل بدانید که چه رنگی بیشتر به شما می آید و موجب زیبایی بیشتر شما می شود. اگر تناژ رنگی پوست شما روشن است، بهتر می توانید لباس های مختلف را برای خود انتخاب کنید؛ اما کسانی که پوست تیره تری دارند و به اصطلاح سبزه و گندمی هستند، بهتر است که هر رنگ لباسی را نپوشند. این رنگ ها شامل رنگ های خیلی روشن مانند آبی آسمانی، زرد کم رنگ و دیگر موارد این چنینی می شوند که باید در حین خرید لباس آن را در نظر بگیرند.

لباس اسپرت مردانه برای خواستگاری

چرا لباس خواستگاری از اهمیت زیادی برخوردار است؟

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که نمی دانید برای چه چیزی لباس خواستگاری مهم است. شب خواستگاری، شبی است که شما و خانواده تان به عروس و خانواده وی معرفی می شوید و به عبارتی اولین دیدار رسمی شما با خانواده همسر آینده تان است.

به همین دلیل شما باید سعی کنید که در اولین برخورد، به خوبی رفتار کنید و بهترین لباس ها را بپوشید تا بتوانید چای خود را در دل عروس و پدر و مادر عروس باز کنید. همین طور لباسی که می پوشید تا حد زیادی می تواند نشان دهنده شخصیت شما باشد.

چه استایلی برای مراسم خواستگاری مناسب تر است؟

پیشنهاد ما این است که یک استایل خواستگاری مردانه داشته باشید. چون پدر و مادرها بیشتر این سبک لباس پوشیدن را می پسندند. البته باید به علایق خود نیز توجه کنید. لباس اسپرت مردانه برای خواستگاری زیاد مناسب نیست؛ زیرا همان طور که پیش از این گفتیم، پدر و مادرها به لباس های رسمی و کلاسیک علاقه بیشتری دارند.

اگر شما هم لباس های اسپرت را دوست دارید، سعی کنید به گونه ای استایل خود را تنظیم کنید که لباس هایتان خیلی لش نباشند. لباس های لش برای دورهمی های دوستانه مناسب هستند و کاربردی برای مراسم هایی مانند مراسم خواستگاری ندارند.

چگونه بهترین استایل خواستگاری مردانه را داشته باشیم؟

اکنون به نکاتی می پردازیم که با رعایت کردن آنها، می توانید برای خود بهترین استایل مردانه را انتخاب کنید. توجه کردن به این نکات می تواند استایل شما را 360 درجه تغییر دهد و شما را خوشتیپ تر نشان دهد. برای این که بدانید چگونه بهترین استایل را برای شب خواستگاری انتخاب کنید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

عکس لباس خواستگاری مردانه

1. به رنگ و طرح لباس دقت کنید

شما باید با توجه به رنگ پوستتان، بهترین لباسی که می توانید را برای خود در نظر بگیرید. مثلا برخی از افراد با لباس های رنگ روشن زیباتر می شوند و برخی دیگر با لباس های رنگ تیره. خودتان با توجه به لباس هایی که پیش از این داشته اید، یک رنگ را برای شب خواستگاری انتخاب کنید. اگر لباس های طرح دار دوست دارید، لباس های طرح دار استفاده کرده و اگر علاقه ای به لباس های طرح دار ندارید، لباس های ساده را جایگزین آنها کنید. بهتر است که طرح لباس زیاد شلوغ نباید.

2. طرح لباس را با توجه به ویژگی های ظاهر خود انتخاب کنید

اگر قصد دارید که لباستان طرح دار باشد، بهتر است به برخی از نکات توجه ویژه ای داشته باشید. افرادی که لاغر هستند، بهتر است که لباس های چهار خانه یا راه راه افقی را انتخاب کنند تا آنها را کمی پر تر نشان دهد. کسانی که اضافه وزن دارند، بهتر است که از لباس های بدون طرح و ساده استفاده کنند تا کسی لاغرتر نشان داده شوند. افرادی که قد کوتاهی دارند، می توانند از لباس هایی با طرح راه راه عمودی استفاده کنند؛ این طرح باعث می شود که قد این افراد بلندتر به نظر برسد.

3. تصمیم بگیرید که می خواهید لباس رسمی بپوشید یا غیر رسمی

بیشتر دامادها برای مراسم خواستگاری، استایل مردانه خواستگاری رسمی را انتخاب می کنند. شاید فکر کنید که همه در مراسم خواستگاری کت و شلوار می پوشند؛ در حالی که باید بدانید که لباس های رسمی فقط شامل کت و شلوار نمی شوند. شما می توانید پیراهن آستین بلند با شلوار پارچه ای در خواستگاری بپوشید؛ این استایل در عین این که رسمی است، یک حالت صیمیت و دوستانه ای نیز دارد و گزینه بسیار مناسبی برای خواستگاری به شمار می رود.

اگر قصد دارید در خواستگاری کت و شلوار بپوشید، پیشنهاد ما این است که از کت و شلوار طرح دار یا رنگی استفاده کنید. مثلا نیاز نیست که در مراسم خواستگاری کت و شلوار ست باشند. برای مثال کت کرمی با شلوار مشکی، یکی از بهترین استایل هایی است که می توانید از آن در شب خواستگاری استفاده کنید.

جدیدترین استایل خواستگاری مردانه

4. به کفش دقت کنید

یکی از اصلی ترین نکاتی که برای داشتن یک استایل خوب، کفش است. کفش شما باید با توجه به نوع لباس، برای لباس رسمی یا اسپرت مناسب است. کفش ها نقش زیادی در استایل دارند و همین موضوع، باعث می شود که انتخاب کفش ها کمی دشوارتر باشد. برای استایل های رسمی، باید از کفش رسمی و برای استایل های غیر رسمی نیز باید از کفش اسپرت و یا کفشی که با لباس هماهنگ باشد، استفاده کرد. بهتر است که کت یا پیراهن شما با رنگ کفش ست باشند.

سخن نهایی

در این مقاله از ویکی عروس با چند نکته برای داشتن بهترین استایل خواستگاری مردانه آشنا شدید. همان طور که با خواندن این مطلب متوجه شدید، باید بهترین لباس ها را برای شب خواستگاری خود انتخاب کنید. حتی جنس پارچه هم در استایل کردن لباس تأثیر زیادی دارد.

پس باید به همه ویژگی های لباس خود توجه کنید. اگر نمی دانید که بهترین ترکیب رنگ ها برای داشتن یک استایل زیبا چیست، بهتر است تعدادی عکس لباس خواستگاری مردانه را ببینید و از آنها ایده بگیرید. به نظر شما چه استایلی برای مراسم خواستگاری مناسب تر است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا