جشن تولد

انواع فینگر فود برای تولد / طرز تهیه 20 مدل فینگر فود

یکی از بهترین بخش هایی که به تازگی به تولدها اضافه شده اند، فینگر فودهای جذاب و زیبا هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. در بیشتر تولدهای امروزی، برای پذیرایی از مهمان ها، از فینگر فود استفاده می کنند که این امر باعث شده لحظات با احساس خوب بیشتری سپری شود. امروزه انواع فینگر فود برای تولد و دیگر مراسم ها به وجود آمده اند که برخی از آنها بسیار کم هزینه و راحت هستند. اگر شما هم می خواهید در تولد خود یا عزیزانتان از فینگر فود استفاده کنید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

معرفی راحت ترین فینگر فودها برای تولد

همان طور که پیش از این بیان کردیم، فینگر فودها تنوع بسیار زیادی دارند. پس شما می توانید برای تولد خود، از یک یا چند نوع از این فینگر فودها استفاده کنید. این فینگر فودها بسیار راحت هستند؛ به طوری که هر کسی می تواند آنها را برای جشن تولد خود تهیه کند. هم خودتان می توانید فینگر فودها را درست کنید و هم می توانید از دیگران بخواهید که برایتان این کار را انجام دهند. البته اگر تهیه فینگر فودها را به شخص دیگری مانند اشخاص حرفه ای واگذار کنید، ممکن است که هزینه هایتان کمی بیشتر شود؛ زیرا باید علاوه بر هزینه مواد، هزینه دستمزد را هم پرداخت کنید.

البته اگر تعداد مهمان هایتان کم است، می توانید به کمک یکی از دوستانتان این فینگر فود های جذاب و خوشمزه را درست کنید. اما اگر تعداد مهمان هایتان زیاد است و برای پذیرایی از آنها، باید تعداد زیادی فینگر فود درست کنید، پیشنهاد می کنیم که این کار را به افراد حرفه ای در این زمینه بسپارید تا خودتان بتوانید به انجام کارهای مهم تر بپردازید. برای این که بتوانید انوع فینگرد فود برای تولد را درست کنید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

راحت ترین فینگر فودها برای تولد

1. فینگر فود انگشتی

فینگر فود انگشتی، یک فینگر فود تولد دخترانه یا پسرانه است که با مواد خیلی کمی درست می شود. برای این که این فینگر فود تولد لاکچری را درست کنید، به دو عدد سیب زمینی بزرگ، نصف پیمانه جعفری خورد شده، یک عدد تخم مرغ، صد گرم ژامبون خورد شده و یک قاشق غذا خوری نشاسته ذرت و انواع ادویه ها نیاز دارید.

در ابتدا باید سیب زمینی ها را آبپز کرده و سپس آنها را به خوبی پوره کنید. بعد تمامی مواد را به سیب زمینی های پوره شده اضافه کرده و به خوبی مخلوط کنید. سپس مواد را در درون قیف بریزید و مواد درون قیف را فشار دهید و به اندازه دلخواه، به کمک قیچی برش دهید و در روغن داغ بیندازید. وقتی که مخلوط سیب زمینی به خوبی برشته شد، فینگر فود تولد ارزان و لاکچری شما آماده شده است.

2. توپک پنیری

توپک پنیری یک فینگر فود ساده برای تولد است که خیلی زود و سریع آماده می شود. این فینگر فود برای تولد کودک نیز بسیار مناسب است؛ زیرا تقریبا همه کودکان طعم آن را دوست خواهند داشت. این نوع از فینگر فود برخلاف نمونه قبلی، به سیب زمینی نیاز ندارد. می توان کفت که توپک پنیری، یک فینگر فود طرد برای تولد است؛ زیرا لازم نیست که هیچ حرارتی ببیند. برای تهیه این فینگر فود جذاب، به پنیر خامه ای، گردو، نمک و سبزی خورد شده نیاز دارید.

تمامی مواد ذکر شده را با یکدیگر مخلوط کنید و به مواد، شکل گردی بدهید؛ سپس برای تزئین روی آن، از کنجد، سیاهدانه، پودر پسته و انوع دیگری از مغزیجات استفاده نمایید. وقتی که به خوبی مواد را در پودر و یا مغز مورد نظرتان غلتاندید، یک چوب شور را در آن فرو کنید. البته می توانید از چوب بستنی هم استفاده کنید؛ اما چون چوب شور هم نوعی خوراکی موردعلاقه کودکان است، استفاده از آن بهتر است.

طرز تهیه توپک پنیری

3. فینگر فود مرغ با خمیر یوفکا

فینگر فود مرغ را به روش های مختلفی درست می کنند. در این قسمت از انواع فینگر فود برای تولد که پیش از این با دو نمونه از آن آشنا شده اید، می خواهیم یکی از بهترین فینگر فودهای کاربردی و آسان را به شما آموزش دهیم. خوراک مرغ با خمیر یوفکا یکی از بهترین غذاهای فینگر فود برای تولد است. مواد مورد نیاز برای تهیه این فینگر فود مرغ با خمیر یوفکا، پنیر خامه ای، مرغ ریش ریش شده، جعفری ساطوری شده، نمک، فلفل، ذرت و پنیر پیتزا هستند.

در ابتدا باید مرغ را ریش ریش کرده و سپس، تمامی مواد را با آن مخلوط کنید. اکنون مواد شما آماده است. برای کاسه آن، بهتر است که از چیزی استفاده کنید که خوراکی باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که از خمیر یوفکا استفاده نمایید.

این خمیر را می توانید به صورت آماده از بیرون بخرید. باید یک ورقه از خمیر یوفکا را بردارید و سپس با استفاده از کره و قلم مو، به خوبی آن را چرب کنید. سپس دو لایه دیگر از خمیر را به همین روش روی لایه اول قرار می دهید و سپس سه لایه از خمیر یوفکایی که چرب کرده اید را درون قلب مافین قرار دهید.

سپس موادی که در ابتدا درست کرده اید را درون هر یک از این خمیرها بریزید و در فر قرار دهید که به خوبی طلایی و خوش رنگ شوند. این خوراکی عالی، یک فینگر فود گرم برای تولد است که طرفداران بسیار زیادی دارد و از آن در تولدها، زیاد استفاده می شود؛ زیرا بسیار راحت، خوشمزه و کم هزینه است.

فینگر فود مرغ با خمیر یوفکا

4. کیک مرغ

از دیگر انوع فینگر فود برای تولد می توان به کیک مرغ اشاره کرد. کیک مرغ یک خوراکی زیبا است و به عنوان یک فینگر فود تولد پسرانه و دخترانه نیز شناخته می شود. مواد مورد نیاز برای درست کردن این فیگر فود، مرغ، گردو، خیار شور، پیازچه، سس خردل و هزار جزیره هستند. باید در ابتدا مرغ را آبپز کرده و سپس ریش ریش کنید. بعد از انجام این کار، گردوها را خرد کرده و به همراه سایر مواد، به مرغ اضافه کنید. بعد از این که به خوبی مواد را با هم مخلوط کردید، لبه های نان تست را برش دهید.

آن قسمتی که باقی مانده را به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید. سپس روی لایه اول، کمی از مواد را قرار دهید و روی آن مواد، یک لایه نان بگذارید و در اندازه های مختلف ادامه دهید. بعد از این که تمام مواد تمام شد، آنها را در سس هزار جزیره بزنید؛ به طوری که تمامی دیوارهای آن به سس آغشته شوند. سپس ریزه های نان موجود را به کیک مرغ بزنید و در نهایت، یک سیخ را در کیک مرغ بزنید تا حرکت نکند. کیک مرغ خوش طعم و زیبای شما آماده است.

5. سوسیس با خمیر هزارلا

سوسیس با خمیر هزارلا، یک فینگر فود برای تولد بزرگسال است که علاقه مندان زیادی دارد. برای درست کردن این فینگر فود جذاب، فقط به سوسیس و خمیر هزارلا نیاز دارید. باید خمیر هزارلا را به صورت مثلث های طویل اما باریک ببرید. سپس آنها را دور سوسیس یا کوکتل رول کنید و روی آن را با زرده تخم مرغ و قلم مو آغشته کنید. در نهایت فینگر فود کروسان شکل خود را در فر بگذارید تا طلایی شود. بعد از چند دقیقه، فینگر فود جذاب و خوشمزه شما آماده شده است. پیشنهاد می کنیم که این فینگر فود را به صورت گرم سرو کنید.

فینگر فود سوسیس با خمیر هزارلا

سخن نهایی

در این مقاله از ویکی عروس، با انواع فینگر فود برای تولد آشنا شدید. این فینگر فودها با استفاده از مواد بسیار راحت و در دسترسی تهیه شده اند که خود شما هم می توانید به راحتی و با کمترین امکانات، آنها را درست کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است هر کدام از این فینگر فودها را که به صورت گرم یا سرد مصرف کنید. مثلا فینگر فود سوسیس با خمیر هزارلا اگر سرد شود، آن طعم دلنشین گرم خود را از دست می دهد. به نظر شما چه فینگر فودی برای تولد بهتر است؟ روش تهیه آن را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا