جشن تولد

بهترین ایده تم تولد 1 سالگی دختر و پسر

یکی از مهم ترین مناسبت ها برای هر پدر و مادر، تولد 1 سالگی فرزند آنها است. کودک هیچ چیزی از این روز را به یاد نمی آورد، اما پدر و مادر شور و اشتیاق بسیار زیادی برای این روز داشته و برای آن لحظه شماری می کنند؛ زیرا همیشه اولین ها بیشتر در خاطرات می مانند و آنها می خواهند که بهترین تم تولد 1 سالگی را برای فرزند خود انتخاب کنند.

اگر شما هم پدر و مادری هستید که تولد 1 سالگی فرزندتان را در پیش دارید، اما در انتخاب تم تولد سر در گم هستید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

درست است که فرزند شما اولین تولد خود را به یاد نمی آورد، اما بعدا که بزرگ شد و عکس های روز تولدش را دید، قطعا هیجان زده می شود؛ زیرا پدر و مادرش برای او یک تولد فوق العاده برگزار کرده بودند و توانسته اند این عکس ها و لحظات را ثبت کنند. تولد گرفتن برای فرزند در یک سالگی، می تواند موجب سر زنده شدن فرزند شما شود. پس به هیچ عنوان میزان اهمیت تولد یک سالگی را دست کم نگیرید. شما باید با انتخاب یک تم خوب، یکی از بهترین روزهای زدگی فرزندتان را برایش رقم بزنید.

ایده هایی جذاب برای تم تولد 1 سالگی

ایده هایی جذاب برای تم تولد 1 سالگی

در این سن، کودکان درک دقیقی از هیچ چیزی ندارند؛ به همین دلیل ممکن است که به وسیله هایی که برای تزئین مکان استفاده می کنید، واکنش منفی نشان دهند و یا حتی از آنها بترسند. مثلا اگر کودک شما برای اولین بار بادکنک ببیند، امکان این وجود دارد که مدام گریه کند و بخواهد از آن دور شود. پس اگر می خواهید در تولد کودک خود از بادکنک استفاده کیند، حتما از چند روز قبل از آن کودک را با وسیله های تزئیناتی آشنا کنید تا در روز تولد، واکنش منفی نداشته باشد.

ایده های بسیار زیادی برای تم تولد 1 سالگی وجود دارد که ما قصد داریم تعدادی از آنها را در این مقاله به شما معرفی کنیم. این ایده ها را هم خودتان می توانید اجرا کنید و هم از دیگران بخواهید که این کار را برایتان انجام دهند. برای این که با تم تولد 1 سالگی لاکچری آشنا شوید و بتوانید از آنها برای تولد 1 سالگی فرزند خود استفاده کنید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

1. تم تولد هلو کیتی

هلو کیتی بدون شک محبوب ترین تم تولد یک سالگی دخترانه در خانه است که طرفداران زیادی دارد. چون معمولا دخترها علاقه بیشتری به رنگ صورتی نشان می دهند و عروسک را دوست دارند، می توانید از این تم برای آنها استفاده کنید.

برای این که این تم را در خانه و یا هر مکان دیگری اجرا کنید، باید از وسیله هایی که شکل هلو کیتی روی آنها کشیده شده، استفاده کنید. این وسیله ها در بازار موجود هستند؛ به همین دلیل نیاز نیست که از جایی سفارش دهید و مدت زمان زیادی را منتظر آن بمانید. استفاده از رنگ های صورتی کم رنگ و پر رنگ، می تواند یک تم فوق العاده زیبا را به همراه داشته باشد.

تم تولد هلو کیتی

2. تم تولد میوه ای

تم تولد میوه ای را می توان یکی از راحت ترین تم های تولد شناخت؛ زیرا شما برای اجرای آن، به هیچ وسیله خاصی نیاز ندارید. برای اجرای این تم تولد 1 سالگی زیبا، تنها باید مقداری میوه تهیه کنید. تم تولد میوه ای یک تم تولد یک سالگی دخترانه ساده است که برای پسرها هم کم و بیش استفاده می شود. شما می توانید میوه مورد علاقه خود و یا فرزندتان را انتخاب کنید؛ اما اگر تولد کودکتان در تابستان است، ما هندوانه را پیشنهاد می کنیم.

هنداونه به دلیل ترکیب رنگ های صورتی و سبز زیبا و پر رنگی که دارد، یک میوه مناسب برای ساختن تم تولد میوه ای است. برای اجرای تم تولد هندوانه ای تنها باید هندوانه بخرید؛ علاوه بر هندوانه، برای تزئین مکان تولد، از بادکنک های سبز و قرمز و یا بادکنک های هندوانه ای استفاده کنید. مطمئن باشید که این تم در عین زیبایی که دارد، بسیار کم هزینه است.

3. تم تولد بچه رئیس

در این سن معمولا بیشتر برای تم، از شخصیت های کارتونی استفاده می شود. بچه رئیس، یک تم تولد یک سالگی پسرانه ساده و راحت است که موجب می شود که شور و اشتیاق زیادی در فرزندتان ایجاد شود. به صورت کلی برای تم تولد یک سالگی پسرانه بیشتر از همین شخصیت کارتونی استفاده می شود.

اگر این انیمیشن را دیده باشید، می دانید که استفاده از آن به عنوان تم، می تواند اوقات فوق العاده ای را برای پسرها رقم بزند. وسیله های مورد نیاز برای تم تولد بچه رئیس هم مانند تم تولد هلو کیتی، می توانید به راحتی از مغازه هایی که وسیله های تزئیناتی می فروشند، تهیه کنید.

 تم تولد بچه رئیس

4. تم تولد پرنسسی

اگر تم تولد یک سالگی ساده را دوست ندارید، می توانید از تم تولد پرنسسی استفاده کنید. این تم فوق العاه زیبا است و یکی از پر کاربردترین تم ها به شمار می رود. اگر عکس تولد یک سالگی در خانه برای دخترها را دیده باشید، می دانید که تم تولد پرنسسی، از پر طرفدارترین آنها به شمار می رود.

البته اگر فرزندتان پسر است و دوست دارید که تم تولد 1 سالگی او کارتونی باشد، می توانید به جای لباس های پرنسسی، از لباس های شاهزاده های کارتونی برای کودکتان استفاده کنید. کلا شخصیت های کارتونی گزینه های مناسبی برای تم تولد در یک سالگی به شمار می روند و طرفداران زیادی دارند.

5. تم تولد فلامینگو

یکی از زیباترین حیوانات، فلامینگو است که شما می توانید از آن به عنوان یک ایده تولد یک سالگی در طبیعت هم استفاده کنید. این تم تولد، یکی از خاص ترین تم های تولد است که به پدر و مادرهای سخت گیر پیشنهاد می شود.

این تم جلوه فوق العاده زیبایی در طبیعت دارد، زیرا بادکنک های فلامینگو صورتی در کنار چمن های سبز رنگ و کاغذ رنگی هایی با اشکال مختلف، یک فضای فوق العاده ای را ایجاد می کند. این تم هم برای دخترها و هم برای پسرها مورد استفاده قرار می گیرد و باعث می شود که یک روز پر از خاطره به وجود آید.

لوازم جشن تولد یک سالگی

لوازم جشن تولد یک سالگی

شما باید لوازم جشن تولد یک سالگی را از چند روز قبل تهیه کنید. این لوازم هم به اندازه تم تولد 1 سالگی اهمیت دارند و به همین دلیل بهتر است که هیچ چیزی را برای دقیقه آخر نگذارید؛ زیرا در روز تولد، ممکن است که درگیری های زیادی داشته باشید و این کارهای کوچک اما مهم را فراموش کنید. وسیله هایی که در ادامه می گوییم را حداقل از سه روز قبل از تولد بخرید تا خیالتان از بابت این موضوع راحت باشد. مهمترین وسیله های مورد نیاز برای جشن تولد یک سالگی به شرح زیر هستند:

  • وسیله های تزئیناتی با توجه به تم
  • بشقاب یک بار مصرف
  • چنگال یک بار مصرف
  • چاقو یک بار مصرف
  • لیوان یک بار مصرف
  • کیک تولد
  • چاقو برای برش کیک
  • شمع های تولد
  • ظرف های پاپ کورن
  • لباس مناسب برای کودک
  • کلاه تولد

برای تهیه وسیله های جشن تولد یک سالگی، می توانید به جای استفاده از لوازم یک بار مصرف، از سایر جنس ها استفاده کنید. اما اگر وسیله های یک بار مصرف تهیه کردید، سعی کنید که با تم تولد 1 سالگی هماهنگ باشد. همین طور می توانید از انواع و اقسام شخصیت های کارتونی مانند میکی موس، مینیون ها، سوپر ماریو و دیگر موارد این چنینی استفاده کنید.

سخن نهایی

هر کدام از این ایده ها را که برای تم تولد 1 سالگی انتخاب کردید، کیک را نیز به همان شکل سفارش دهید تا همه چیز با هم هماهنگ باشند. همین طور در تم تولد میوه ای، می توانید از میوه های دیگری مانند آناناس، گلابی و انواع دیگر میوه ها استفاده کنید. به نظر شما برای جشن تولد یک کودک یک ساله، چه تمی مناسب تر است؟ دلیل خود را بیان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا