تالار عروسی

ایده های باور نکردنی برای دکوراسیون آبی تالار عروسی

یکی از کارهایی که موجب جذابیت بیشتر عروسی شما می شود، فضای تالاری است که عروسی را در آن برگزار می کنید. تزیینات تالار، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رنگ آبی، از آن دسته رنگ های آرامش بخشی است که برای رنگ دیوارهای تالار، بسیار مناسب است و حس و حال خوبی را در تمامی افراد حاضر در جشن ایجاد می کند. امروزه دکوراسیون آبی تالار عروسی بسیار مورد پسند و مورد توجه افراد قرار گرفته است؛ به طوری که تعداد زیادی از عروس و دامادها، می خواهند عروسی خود را در چنین فضایی برگزار کند.

بیشتر افراد جسارت این را ندارند که عروسی خود را در تالارهایی با رنگ و دکوراسیون آبی برگزار کنند؛ زیرا این نوع از تالارها را همه افراد دوست ندارند و حتی کسی هم که از تالارهای آبی ایده می گیرد را هم مسخره می کنند. اما شما باید بدون توجه به این اشخاص، عروسی خود را در جایی بگیرید که آنجا را دوست دارید.

همین طور در بیشتر تالارها، از رنگ سفید استفاده می شود؛ بنابراین، رنگ دکوراسیون با رنگ آبی می تواند موجب متفاوت تر شدن عروسی شما نسبت به بقیه شود. پس اگر می خواهید از دکوراسیون آبی برای تالار استفاده کنید، تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

دکوراسیون آبی تالار عروسی

دکوراسیون آبی در تالار عروسی، از آن دسته انتخاب های سخت و کامل شیک و فوق العاده به شمار می رود. انتخاب دکوراسیون آبی به همراه سفید و یا نقره ای، می تواند فضای عروسی شما را زیباتر و خاص تر کند. این کار باعث می شود که عروسی شما برای همیشه در ذهن مهمان ها بماند. پس پیشنهاد می کنیم که اگر دکوراسیون آبی را انتخاب کرده اید، به هیچ عنوان انتخاب خود را عوض نکنید. استفاده از مبل، شمع، گل، لامپ های آبی و دیگر موراد این چنینی می تواند بر زیبایی فضای عروسی شما بیفزایند.

دکوراسیون آبی تالار عروسی

رنگ های طلایی و کرمی هم با ترکیب آبی بی نظیر می شود؛ بنابراین، می توانید با ترکیب دکوراسیون آبی به همراه سفید، کرمی، نقره و طلایی، یک عروسی رویایی داشته باشید. نکته ای که در انتخاب رنگ آب باید به آن توجه کنید این است که در استفاده از رنگ آبی، به هیچ عنوان تفریط نکنید. قطعا استفاده زیاد این رنگ، اصلا جذاب نیست و برعکس، باعث می شود که فضای تالار را دوست نداشته باشید. باید از رنگ آبی در قسمت های خاصی از تالار و به اندازه کافی استفاده شود تا به خوبی جلوه کند و فضای تالار را زیباتر کند.

ایده هایی برای دکوراسیون آبی تالار عروسی

همان طور که پیش از این گفتیم، باید رنگ آبی را در کنار یک رنگ دیگر بیاورید و آنها را در کنار هم بچینید. می توانید به جای رنگ های سفید، کرمی، نقره ای و طلایی، از رنگ های تیره تر هم استفاده کنید؛ اما این رنگ ها موجب تیره شدن زیاد تالار می شوند و زیبایی آن رنگ ها را هم ندارند. دیوار تالارها معمولا سفید هستند؛ به همین دلیل ترکیب آنها با رنگ آبی، فوق العاده می شود و احساس خوشایندی را هم به عروس و داماد و هم به مهمان ها منتقل می کند. در ادامه، چند ایده برای دکوراسیون آبی تالار عروسی را بیان می کنیم.

1. از مبل های آبی برای دکوراسیون آبی تالار استفاده کنید

اولین کاری که برای داشتن یک دکوراسیون آبی باید انجام دهید، تهیه مبل هایی به این رنگ زیبا است که معمولا آنها را در انتخاب تالار برای احساس راحتی مهمان ها قرار می دهند. اگر تالار مبل های آبی نداشت، باید آنها را از بیرون اجاره کنید و در سالن تالار بچینید.

بهترین ایده برای دکوراسیون آبی تالار عروسی

نوع رنگ آبی، کم رنگ یا پر رنگ بودن آن، کاملا سلیقه ای و با توجه به نظر شخصی خودتان باید انجام شود. البته پیشنهاد می کنیم که میز و صندلی های تالار، آبی رنگ نباشند؛ شما می توانید میز و صندلی های سفید انتخاب کنید و برای تزئین آنها، از رنگ آبی استفاده کنید.

2. از آسمان مجازی استفاده کنید

زیبایی محل برگزاری عروسی، به عوامل متعددی بستگی دارد که گفتیم یکی از آنها، دکوراسیون آبی تالار عروسی است. یکی دیگر از کارهایی که برای منحصر به فرد شدن عروسی خود می توانید انجام دهید، استفاده از آسمان مجازی است. آسمان مجازی یک ایده پر طرفدار و جذاب است که برای زیباتر کردن سقف تالارها، مورد استفاده قرار می گیرد.

3. دسته گل عروس را با گل های آبی رنگ ترکیب کنید

عروس ها معمولا برای دسته گل خودشان، از گل های سفید و صورتی و یا سفید و قرمز استفاده می کنند. با توجه به این موضوع که شما دکوراسیون آبی برای تالار عروسی را انتخاب کرده اید، بهتر است که دسته گلتان، ترکیبی از رنگ های سفید و آبی باشد. دسته گلی که با رنگ آبی ترکیب می شود، به شدت خاص و منحصر به فرد است و افراد کمی هستند که از این رنگ برای دسته گل خود استفاده می کنند. دسته گل آبی و سفید، با دکوراسیون تالار به خوبی هماهنگ می شود.

دسته گل آبی و سفید شما و گل یقه آبی داماد، شما را به یک زوج دوست داشتنی و خاص تبدیل می کند که در روز عروسی تان به بهترین شکل ممکن می درخشید. بهتر است که کار درست کردن گل ها را به یک فرد ماهر بسپارید؛ زیرا کسی که گل ها را با یکدیگر ترکیب می کند و در کنار همدیگر می چیند، باید سلیقه زیادی به خرج دهد و در کار خود حرفه ای باشد.

دسته گل عروس را با گل های آبی

4. میز مهمان ها و جایگاه عروس و داماد را با گل های آبی تزئین کنید

تزیین میز مهمان ها و جایگاه عروس و اماد، یک ایده خوب برای دکوراسیون آبی تالار عروسی است که طرفداران زیادی دارد. مهمولا در این تزئینات هم بیشتر از گل های سفید استفاده می کنند؛ اما شما با ترکیب گل های سفید و آبی، زیبایی جایگاه عروس و داماد و و میز مهمان ها را چندین برابر خواهید کرد. علاوه بر ترکیب رنگ آبی و سفید، می توانید رنگ صورتی را هم به آنها اضافه کنید؛ زیرا نتیجه فوق العاده ای دارد. حتی می توانید رو میزی را هم به رنگ آبی انتخاب کنید؛ آبی خیلی کم رنگ می تواد رنگ مناسبی برای رومیزی ها باشد.

5. به جای شمع های سفید، از شمع های آبی استفاده کنید

در تمامی عروسی ها معمولا از شمع های زیادی استفاده می شود. این شمع ها اغلب سفید و یا صورتی هستند؛ اما شما باید شمع های آبی را برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید. برای مثال می توانید از شمع ها، در کنار تزئینات میز مهمان ها و جایگاه عروس و داماد استفاده کنید. اگر قصد دارید که روی میز شمع بگذارید، رومیزی را سفید انتخاب کنید؛ زیرا در این صورت، یک رنگ روشن و یک رنگ نسبتا تیره در کنار هم قرار می گیرند و جلوه بهتری دارد. اما اگر هم شمع و هم رومیزی آبی باشند، زیبایی شان را از دست می دهند.

6. راهروی ورودی تالار را با وسیله های آبی تزیین کنید

ورودی تالار، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا اولین چیزی که مهمانان از عروسی شما می بینند، همین ورودی است. پس باید سعی کنید که به بهترین نحو ممکن، آن را تزئین کرده و زینت دهید. در ورودی تالار هم می توانید از گل های آبی و سفید در کنار هم استفاده کنید، هم از ریسه های آبی و سفید و یا زرد. بهتر است که به رنگ ریسه های توجه کنید؛ ریسه های کم رنگ تر، همیشه جذاب تر به نظر می رسند. همین طور این ریسه های آبی در کنار ریسه های سفید، موجب به وجود آمدن یک راهروی وروردی رویایی می شود.

راهروی ورودی تالار

7. برای دیزاین ماشین عروس، از گل های آبی استفاده کنید

آخرین چیزی که به کار بردن رنگ آبی در آن از اهمیت بالایی برخوردار است، دیزاین ماشین عروس است. دیزاین ماشین عروس با استفاده از گل های آبی، یک انتخاب فوق العاده و زیبا است که موجب جلب توجه افراد بسیاری قرار می گیرد. همین طور رنگ آبی، با سایر وسیله هایی که انتخاب می کنید هماهنگ است. پس چون تم آبی را برای عروسی خود انتخاب کرده اید، حتما باید در دیزاین ماشین عروس خود، از گل های آبی هم در کنار سایر رنگ ها استفاده کنید.

سخن نهایی

وقتی که دکوراسیون آبی تالار عروسی را انتخاب می کنید، باید در همه چیز حاله ای از آبی وجود داشته باشد. اما نباید همه چیزهای سالن را به رنگ آبی انتخاب کنید؛ در این صورت نه تنها سالن جذابیتی ندارد، بلکه از زیبایی اولیه آن کاسته هم می شود.

سعی کنید که نور پردازی هم با تم هماهنگ باشد. استفاده از دکوراسیون آبی یک کار زیبا و در عین حال خاص و منحصر به فرد است که افراد زیادی آن را انجام نمی دهند. اگر شما هم تجربه ای از عروسی با تم های این چنینی داشته اید، می توانید تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا